Obchodní podmínky

Všeobecné podmínky upravují vztah mezi kupujícím a prodávajícím při nakupování v internetovém obchodě s Fairtrade čaji, kávou a čokoládou Ferovycaj.cz. Internetový obchod Ferovycaj.cz provozuje Ing. Miloš Hyka, IČ: 87663252 (dále jen „prodávající“). Zákazníkem může být každá osoba žijící na území ČR.

 

I. Základní ustanovení

Prodávající
Ing. Miloš Hyka, IČ: 87663252, sídlem Raichlova 2659/4, Praha 5.

bankovní spojení: 670100-2208760278/6210 (mBank)

Prodávající je neplátce DPH.

Kupující
Kupujícímu nevznikají koupí produktu z nabídky Ferovycaj.cz žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log či jiných ochranných prvků jejich právoplatných majitelů.

Právní vztahy prodávajícího se spotřebitelem bez živnostenského oprávnění/IČ (fyzická osoba), jinak neupravené všeobecnými podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, jakož i předpisy souvisejícími.

Právní vztahy prodávajícího se spotřebitelem s IČ (živnostník, právnická osoba, fyzická osoba s IČ), jinak neupravené všeobecnými podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, jakož i předpisy souvisejícími.

 

II. Bezpečnost a ochrana informací

Kupující svou registrací při objednávce souhlasí s poskytnutím osobních údajů potřebných k vyřízení objednávky, tj. jméno, adresa a email, na který jsou kupujícímu zaslány informace o realizované objednávce.

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání).


III. Ceny

Ceny uvedené v internetovém obchodě Ferovycaj.cz jsou smluvní. Prodávající si vyhrazuje ceny změnit v případě chyby v systému či jiné technické poruchy. V tomto případě bude vždy kupující o tomto faktu seznámen. V tomto případě lze objednávku bez sankcí stornovat.


IV. Objednávání zboží

Kupující dostane zboží za cenu platnou v okamžiku objednání, v případě, že nedojde k situaci ad. III. V případě, že objednané zboží nebude aktuálně skladem, bude kupující o tomto faktu uvědomen na uvedený email.

Objednávat je možno následujícími způsoby:

- prostřednictvím internetového obchodu www.ferovycaj.cz (dále jen „e-shop“)
- elektronickou poštou na adrese info@ferovycaj.cz


V. Odstoupení od kupní smlouvy

Jelikož je předmětem prodeje spotřební potravinářské zboží podléhající minimálnímu datu spotřeby, nelze podle zákona uplatnit právo na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí.


VI. Platební podmínky

Při nákupu v e-shopu či na prodejním místě je možné uplatnit následující metody platby:

- platba předem bankovním převodem

- na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od zákazníka přepravce)

Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.


VII. Dodací podmínky

V případě, že si kupující objedná zboží, které nebude z důvodu vyprodání zásob dodávkou vykryto, se chybějící zboží dodatečně neposílá a je nutné ho objednat znovu.

Osobní odběr:

Zboží je možné vyzvednout osobně po předešlé dohodě. V případě úhrady převodem může být zkontrolována totožnost přibírající osoby. Zboží uhrazené převodem nebude předáno jiné osobě než kupujícímu, pokud kupující neuvede jinou, k převzetí zboží oprávněnou osobu.

Zasílání přepravní službou Česká pošta:

Zboží je možné kupujícímu zaslat přepravní službou Česká pošta. Přepravce běžně dodává zásilky kamkoliv do ČR do 24 až 120 hodin. Cena přepravy se řídí dle aktuálního ceníku přeprav na e-shopu v den objednávky.

Reklamace přepravy nebo poškození obsahu:

Prosím zkontrolujte Vaši zásilku před přijetím. V případě zjevného poškození obalu zásilku nepřebírejte a sepište s poštovním úředníkem reklamační protokol.

Pokud zásilka nemá zjevné poškození obalu zvenčí, ale při rozbalení bude její obsah poškozen, je třeba, abyste neprodleně informovali ČP o poškození obsahu a sepsali s nimi taktéž reklamační protokol. Reklamační lhůta u cenných balíků je 2 pracovní dny, u obchodního balíku je 1 pracovní den.

Pokud podáte reklamaci pozdě nebo převezmete zjevně poškozený balík, pošta již reklamaci neuzná. Pro bližší informace lze kontaktovat zdarma hotline ČP na tel. čísle 800 10 44 10.


VIII. Závěrečná ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 25.5.2018. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.